در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه
در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه

حکیم ارد بزرگ : همسایگان خوب ، بهترین پشتیبانان ما هستند .

سخن و مهر پاک ، بر روان آدم پلید ، کارساز نیست .  حکیم ارد بزرگ
نفرین به دلی که آه ستمدیدگان را نمی شنود ، و دست گیر آدمیان نمی شود .  حکیم ارد بزرگ
همسایگان خوب ، بهترین پشتیبانان ما هستند . حکیم ارد بزرگ
همسایه خوب ، ستودنیست چرا که مایه امنیت و آرامش است . حکیم ارد بزرگ
شایستگان بیشتر زمان ها ، نیمه پر لیوان هر موضوعی را می بینند .  حکیم ارد بزرگ

اندیشه پروازگر است ، جایی فرودش آوریم ، که مهربانی و شادی خانه دارد . حکیم ارد بزرگ

____________________________________


دستگیری یکی از سرکرده های داعش در لبنان    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۱۲:۵۵ PM


نورالدین غلایینی از شیخ های وهابی و افراطی گروه تکفیری - صهیونیستی داعش پس از سالها فرار ، در طرابلس لبنان به دام افتاد.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی الحدث نیوز، یک خودروی گشتی در منطقه  ابی سمراء طرابلس لبنان یکی از سرکرده های ترورریستهای داعش به نام نور الدین غلایینی را بازداشت کرد.

دستگاه قضایی لبنان وی را به اتهام اجرای چندین عملیات تروریستی و ایجاد فتنه های فرقه گرایانه تحت پیگرد قانونی قرار داده بود.

بازداشت این تروریست در میدان الدفتردار در طرابلس پس از اطلاع یافتن از ساماندهی و آموزش عقایدی و ایدئولوژیک تروریستها صورت گرفت.

وی عقاید گروه داعش را به تروریستها آموزش می داد و پس از آن به سوریه و عراق برای جنگ اعزام می کرد.

گفتنی است نور الدین غلایینی  یکی از شیخ های وهابی و افراطی است و از سال 2007 تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
-----------------
رد اظهارات صدف طاهریان درباره فساد در سینما    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۳:۱۶ PM


سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: صدف طاهریان بازیگر سینما برای توجیه رفتارغیراخلاقی خود وانمود می کند که همه مشکل دارند.


حسین نوش آبادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره اظهارات طاهریان مبنی بر وجود فساد در سینمای ایران افزود: اظهارات وی در راستای توجیه رفتار نامناسب خود است.معمولا افرادی که تخلف می کنند می خواهند وانمود کنند که همه مشکل دارند و او هم به همین علت گفته است که سینمای ایران مشکل دارد.

وی گفت: البته نمی شود گفت که سینما خالی از هرگونه فساد است ؛ در هر صنفی اتفاقاتی می افتد که با معیارهای فرهنگی و ارزشی جامعه متناسب نیست اما بیشتر هنرمندان ما انسان های متعهد و اخلاق مداری هستند و اگر فردی متخلف در میان آنها پیدا شود، خود سینمایی ها طردش می کنند بنابراین اظهارات صدف طاهریان غیر واقعی است.

سخنگوی وزیر ارشاد درباره اقدام صدف طاهریان درخصوص کشف حجاب وی و قراردادن عکس های دیده نشده او در صفحه شخصی اینستاگرامش گفت: صدف طاهریان گفته است که با آگاهی این کار را انجام داده و این اقدام او غیر منطقی است.

نوش آبادی همچنین درباره اقدام چکامه چمن ماه که تصمیم به پاک کردن تصاویر خود از صفحه شخصی اش کرد گفت : بعضی از هنرمندان مدیریت صفحات شخصی شان را به عهده افراد دیگر می گذارند و آن افراد بدون رضایت هنرمندان عکس های شخصی آنها را منتشر می کنند ؛ ما از هنرمندان خواسته ایم که اگر این اتفاق برایشان افتاد سریع عکس های خود را بردارند و از چکامه چمن ماه تشکر می کنم که به محض دریافت پیام ما اقدام به برداشتن عکس هایش کرد .

وی همچنین افزود: این افراد هنرمندان مطرحی نیستند و می خواهند از این طریق خود را به شهرت برسانند که راه نامناسبی است زیرا چنین شهرت هایی کاذب است و درجامعه ما که به اصول پایبند هستند چنین حرکاتی توجیه شده نیست.

چهارشنبه29 مهر 94 هواداران صدف طاهریان عکس های دیده نشده ای را در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدند ؛ در ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است و عکس های شخصی او درحال لو رفتن است که پس از گذشت چند ساعت وی با انتشار ویدیویی با این مضمون :" سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده ..... "؛ که خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرامش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها را خودش منتشر کرده است.

-----------------
دستور روحانی برای تامین اعتبارآزادسازی حریم فلک الافلاک    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۱:۲۲ PM


سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور برای تامین اعتبار آزاد سازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای نوبخت در بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد گفت: رئیس جمهور دستور داده است سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات آزاد سازی حریم قلعه فلک الافلاک قلعه خرم آباد را تامین کند.  


وی با بیان اینکه آزاد سازی حریم قلعه فلک الافلاک از مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان است افزود: اجرای این مصوبه نیازمند تامین اعتبار برای فراهم کردن زمینه استقرار پادگان امام حسین در مکان دیگری است.


نوبخت ابراز امیدواری کرد قبل از پایان سال با اقدامات دستیار رئیس جمهور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی شرایط اختصاص اعتبار با سپاه نهایی شود.


وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبار اجرایی شدن این مصوبه را تامین خواهد کرد تا مردم لرستان از رئیس جمهور یک هدیه ماندگار داشته باشند.


در بازدید آقای نوبخت از قلعه فلک الافلاک خرم آباد حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور،استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استان حضور داشتند.


قلعه فلک و الافلاک یا دژ شاپورخواست قلعه ای تاریخی در مرکز شهر خرم آباد است که با نام قلعه دوازده برجی شناخته می شود.


این بنا بر فراز تپه ای مشرف به شهر خرم آباد و در نزدیکی رودخانه، در مرکز شهر قرار گرفته و چشم گیرترین اثر تاریخی و گردشگری درون این شهر است.


این قلعه که به شماره 883 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده از آثار دوره ساسانیان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد