در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه
در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه

جملات بزرگان


پاکدامنی و استفامت از تمام پیمانها و سوگند ها محکمتر است . مادام نکر


من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد . توماس ادیسون
 

ساده باش ، آهوی دشت زندگی ، خیلی زود با نیرنگ می میرد . حکیم ارد بزرگ


هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید . بیل گیتس


باید راهی جست در تاریکی شبهای عصیان زده سرزمینم همیشه به دنبال نوری بودم نوری برای رهایی سرزمینم از چنگال اجنبیان ، چه بلای دهشتناکی است که ببینی همه جان و مال و ناموست در اختیار اجنبی قرار گرفته و دستانت بسته است نمی توانی کاری کنی اما همه وجودت برای رهایی در تکاپوست تو می توانی این تنها نیروی است که از اعماق و جودت فریاد می زند تو می توانی جراحت ها را التیام بخشی و اینگونه بود که پا بر رکاب اسب نهادم به امید سرفرازی ملتی بزرگ . نادر شاه افشار
 
 
عکس بزرگترین فیلسوف دنیا ، عکس اندیشمندان جهان ، عکس بزرگترین فیلسوف جهان ، عکس بزرگترین متفکر جهان ، عکس بزرگترین اندیشمند معاصر ، عکس بزرگترین اندیشمند دنیا ، عکس حکیم ایران ، عکس حکیم ارد بزرگ ، عکس مشاهیر مشهد ، عکس مشاهیر خراسان رضوی ، عکس بزرگترین فیلسوف آسیا ، عکس مشاهیر مشهدی ، عکس بزرگترین دانشمندان جهان ، عکس فیلسوف ، عکس حکیم ، عکس فلسفه ، عکس حکمت ، عکس فلاسفه جهان ، داناترین انسان معاصر ، عکس مجتبی شرکا ، عکس چهره های ماندگار شهر مشهد

 


پاکترین آدم هم ، دشمنان بسیار دارد . حکیم ارد بزرگ


خط مستقیم نه تنها در هندسه ، بلکه در اخلاقیات هم کوتاهترین راه است . راحل
 

انسان فرزند کار و زحمت خویش است . داروین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد