در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه
در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه

کاهش سطح قیمت‌ها در بازار Netbook

پیش‌بینی سه ماهه چهارم شرکت هیولت پکارد حاکی است افت قیمت کامپیوترها سطح سودآوری این شرکت را کاهش داده است. به عقیده ناظران این کاهش ناشی از تاثیر Netbookها بر صنعت است.


فروش این شرکت در سه ماهه جاری با حدود هشت درصد رشد به مرز 29.6 میلیارد دلار خواهد رسید، اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل فروش 2.1 درصد افت داشت و به 27.5 میلیارد دلار رسید.


هیولت پکارد که بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر در سطح جهان است، قیمت رایانه‌های شخصی را کاهش داده و وارد بازار Netbookها شده است. اگرچه تعداد دستگاه‌هایی که در این بازار به فروش می‌رسد زیاد است، اما کاهش میانگین قیمت بر رقم درآمد و سودآوری تاثیر گذاشته است.


جیمز برم، تحلیل‌گر موسسه تحقیقاتی Frost & Sullivan در شهر سن آنتونیوی تگزاس معتقد است: درآمد کاهش یافته است و این به معنای ورود صنعت سخت‌افزار رایانه‌ای به مرحله جدید Netbookهاست. میانگین قیمت فروش دستگاه‌های کامپیوتر برای کل تولید‌کنندگان کاهش یافته است.


هیولت پکارد در شهر پالو آلتوی کالیفرنیا مستقر است، شاهد افت دو درصدی قیمت سهام خود و رسیدن آن به 43.09 دلار در هر سهم بوده است. درآمد خالص سه ماهه سوم این شرکت 19 درصد کاهش یافته و از 2.03 میلیارد دلار در سال گذشته به 1.64 میلیارد دلار رسید. در همین دوره سود شرکت معادل 91 سنت در هر سهم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://channel.blogfa.com

سلام.من خیلی وقته شمارو لینک کردم اما شما هنوز اینکارو نکردین.لطفا منو با نام "عطروادکلن زنانه و مردانه مارکدار" لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد