در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه
در تکاپوی رسیدن به موفقیت

در تکاپوی رسیدن به موفقیت

پند و اندرز های کوتاه ، اندرزهای حکیمانه ، پند و اندرزهای حکیمانه

دستان مجسمه چرچیل به خون آغشته شد

دستان مجسمه چرچیل به خون آغشته شد

در سالگرد مرگ معاون "آدولف هیتلر "، مردم فرانسه دستان مجسمه "وینستون چرچیل " را به علت کشتن میلیون‌ها نفر به رنگ خون درآوردند.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی‌میل "، گروهی از مبارزان ضدجنگ فرانسوی در سالگرد مرگ "رادولف هس " معاون هیتلر دستان یکی از مجسمه‌های "وینستون چرچیل " نخست‌وزیر اسبق انگلیس در پاریس را به رنگ خون درآورند و وی را عامل کشتار میلیون‌ها نفر اعلام کردند.
بر اساس این گزارش رنگ قرمز، نمایانگر خون بوده و این گروه مبارز در پایه مجسمه، به رنگ خونین حرف اول اسم و فامیل رادولف هس را نوشتند.
بنا بر این گزارش هم‌اکنون 22 سال از مرگ معاون هیتلر که در جنگ جهانی دوم به سمت انگلیس پرواز کرد تا بتواند صلح به وجود آورد، می‌گذرد.
چرچیل که نخست‌وزیر وقت انگلیس بود در سال 1941 هس را به زندان انداخت و جنگ را به مدت چهار سال دیگر نیز دامه داد. پس از جنگ جهانی دوم هس در دادگاه "نورمبرگ " محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.
مردم فرانسه در 17 اوت، سالروز زمانی که هس در سال 1987 در زندان "اسپاندائو " در "برلین " در سن 93 سالگی (به طرز مشکوکی) جان خود را از دست داد، به مجسمه چرچیل حمله کردند. برخی از تاریخ نگاران بر این باورند که خودکشی هس در زندان از طریق خفه کردن خود در واقع یک ترور بوده است.
گروه آزادی "رنس " مسئولیت حمله به مجسمه چرچیل را برعهده گرفته است. اعضای این گروه در وب‌سایت خود نوشتند: معترضین، حروف اولیه نام و نام خانوادگی رادولف هس را بر پایه مجسمه چرچیل با رنگ خونین حک کردند و دستان وی را به علت کشتن میلیون‌ها نفر به رنگ خونین آغشته کردند.
در این وب‌سایت همچنین نوشته شده بود: آقای وینستون چرچیل مقدمات قتل‌عام میلیون‌‌ها نفر در جنگ جهانی دوم را فراهم کرد زیرا حاضر نشد به پیشنهاد رادولف هس برای پایان دادن به جنگ‌های غیرضروری گوش فرادهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد